Kuvassa lapsia eri seurakunnan toiminnoissa

Kevätkausi 2023 (klikkaa tekstistä esite)

Päiväkerho

Päiväkerhohaku kaudelle 2024-2025

Ensisijainen hakuaika 25.4.-30.6.

Jatkuva haku tämän jälkeen samalla lomakkeella. Ilmoittautumisen jälkeen odota yhteydenottoa lastenohjaajalta.

Perhekerho

Keskiviikkoisin klo 10-12 (syys-huhtikuu)

Pyhäkoulu

Lasteniltoja noin kerran kuukaudessa. Tarkista aikataulu tapahtumasivulta.

Koululaisten kerhotoimita

Seurakunnalla on syys-huhtikuussa koululaisille erilaisia kerhoja. Syyskauden esite julkaistaan elokuun lopussa.

Perheen tukeminen

Lastenhoito ja keskusteluapu

Voit laittaa viestiä lastenohjaajalle, mikäli kaipaat vaikkapa aikuista seuraa pihakahville tai lastenhoitoa esim. lääkärin ajaksi (ei koronatartunnan epäilyssä). Diakonilta voit tiedustella ruoka-apua.

Kulku kerhoon pappilan pääovesta puutarhan puolelta, esteetön sisäänkäynti talon päästä.

Syntymäpäivät

Seurakunta postittaa 1-5 -vuotiaille syntymäpäiväkortin ja järjestää 4v ja 10v synttärit koko ikäryhmälle.
4v juhlat yhdessä Askolan seurakunnan kanssa syskyllä, kutsu lähetetään kirkkoon kuuluville.
10v juhlat yhdessä Pukkilan kunnan kanssa, näihin kutsut lähtee koko ikäryhmälle.

Mikäli haluatte syntymäpäivämuistamiset ja kutsut, vaikka lapsi ei kuuluisikaan Pukkilan seurakuntaan ota yhteyttä lastenohjaajaan.