Päiväkerhoilmoittautuminen 2024-2025

Päiväkerhoon ilmoittautuminen avoinna touko-kesäkuun 2024. Päiväkerho on seurakunnan tarjoamaa varhaiskasvatusta 3-5 -vuotiaille. Kerhoon voi ilmoittautua 2021 syntyneet ja sitä vanhemmat lapset. Päiväkerho on seurakunnan järjestämää kristillistä varhaiskasvatusta, jonka tavoitteena on tukea lapsen kokonaisvaltaista kasvua ja kehitystä. Päiväkerhossa noudatetaan Vasun (valtakunnallinen varhaiskasvatusta ohjaava asiakirja) periaatteita, eletään kirkkovuodessa ja lapselle tärkeiden asioiden äärellä. Kerhopäivät koostuvat hiljentymisestä, raamatunkertomuksista, askartelusta, lähialueella ulkoilusta, musiikista, liikunnasta, laulusta ja leikistä, unohtamatta eväiden syömistä! Päiväkerhossa noudatetaan pääsääntöisesti koulun loma-aikoja. Kerhoon ovat tervetulleita myös muut kuin ev.lut. kirkon jäsenet. Päiväkerhosta vastaa koulutettu lastenohjaaja. Päiväkerho on maksuton. Lisätietoja: Lastenohjaaja Noora Kalpio 040 840 4655. Tietoa kerhosta lähetetään heinäkuun alkupuolella.

Tiedot kerhoilmoittautumista varten

Toive kerhoajasta ja -päivästä
Valitse kaikki teille sopivat ajat.
Kerholaiselle saa antaa ksylitol -pastillin välipalan jälkeen
Kuvauslupa
Päiväkerhoon kuuluu eväshetki. Koko ryhmän välipalakäytäntö on sama. Valitse teille sopiva vaihtoehto seuraavista. Enemmän ääniä saanut vaihtoehto tulee kerhovuoden käytännöksi.
Tähän voit kertoa muita asioita, joita lapsesta olisi hyvä tietää. Voit myös kysyä tai toivoa jotakin kerhoon liittyvää.