lapsia seurakunnassa

Perhekerho

Perhekerho on vapaamuotoinen vanhempien ja lasten kerran viikossa tapahtuva kokoontuminen, johon ei ole ennakkoilmoittautumista.  Perhekerhossa vapaata seurustelua, vanhempien vertaistukea, kahvittelua, leikkiä, sekä toisinaan ohjattua toimintaa.

Perhekerho kokoontuu keskiviikkoisin pappilassa klo 10.00-12.00. Poikkeuksena koulun loma-ajat. Kerhokausi on syyskuusta huhtikuuhun.

Perhetapahtumat

Perheille järjestetään erilaisia yhteisiä tapahtumia ja tilaisuuksia yhdessä ympäristöseurakuntienkin kanssa.
Perhetapahtumiin ovat tervetulleita kaikenlaiset perheet, sekä aikuinen+lapsi kokoonpanot.
Seurakunta järjestää iltoja aikuisille, sekä eri tapahtumien aikana lastenhoitoa.

Illoissa on tarjolla vaihtelevasti ohjattua tai vapaata ohjelmaa. Jokaisella kerralla on tarjoilua, josta on vapaaehtoinen maksu.

Perhekerhon facebook-ryhmä

Perhekerholla on oma Facebook-ryhmä, johon voit pyytää liittämistä lastenohjaajalta.

Kevätkauden 2022 tapahtumaesite avautuu alla olevasta linkistä.

Toivottavasti tapaamme!

Avaa tästä tiedosto