Taloushallinto

Talouspäällikkö vastaa esimiehenä taloushallinnon tehtävistä. Taloushallinnon tehtäviin kuuluu mm. kirjanpito, tilinpäätös, talousarvion laadinta, budjetoinnin tuki ja ohjaus, vakuutusasiat, maksuliikenne sekä niihin liittyvä seuranta, raportointi ja tilastointi. Lisäksi taloustoimistossa hoidetaan laskutukset, toimistotarvikehankinnat ja It-hankinnat yhdessä It-alueen kanssa.

Talouspäällikkö toimii palkka-asiamiehenä, kirkkoneuvoston kokousten valmistelijana, esittelijänä ja sihteerinä sekä kirkkovaltuuston sihteerinä.

Talouspäällikön vastuulle kuuluvat lisäksi hautojenhoitoon liittyvät sopimukset, laskutukset sekä hautakirjanpitoon liittyviä tehtäviä.

Yhteystiedot:

040 752 2882 Virasto (ma ja to klo 9-12)

0400 263 744 Talouspäällikkö

Pukkilan seurakunnan taloustoimisto sijaitsee pappilassa.

Veteraanitie 2, 07560 Pukkila

Seurakunnan laskutusosoite:

Huom.! Seurakunnan laskutusosoite on muuttunut 11.10.2021 alkaen. Muutos koskee sekä verkko- että paperilaskuja. Verkkolaskuissa muuttuivat verkkolaskuoperaattori- ja välittäjätunnustiedot. Paperilaskuissa muuttuivat postilokero- ja postinumerotiedot.

Vanhoilla laskutusosoitteilla lähetetyt verkkolaskut eivät välity vastaanottajalle 15.11.2021 jälkeen ja lähettäjä saa automaattisen virheilmoituksen.

Yhteisö

Pukkilan seurakunta

Laskutusosoite

Kirkon palvelukeskus / Pukkilan seurakunta

PL 5018

02066 DOCUSCAN

Välittäjätunnus

Verkkolaskuoperaattori

CGI

Sähköpostiosoite pdf-laskuille: kkr.pl5018@xbs-salo.com

Toivomme, että laskuttajat käyttäisivät verkkolaskutusta.