Kiitos seurakuntakodille!

Seurakuntakoti

Kiitos seurakuntakodille!

Pukkilan seurakuntakoti siirtyy uudelle omistajalle.

Seurakuntakodin kiitosjuhlaa vietetään sunnuntaina 24.4. klo 15 seurakuntakodilla. Juhla on messu, jossa riisutaan tilasta kirkolliset tunnukset sekä siunataan tulevan kesän isoset tehtäviinsä. Ympyrä sulkeutuu, monet nuorista ovat olleet aktiivisia seurakuntakodin käyttäjiä lapsena kerholaisina. Kirkonmenojen jälkeen nautitaan maatalousnaisten keittämät kirkkokahvit kahvileipineen.

Seurakuntakodin ostajaehdokas, mäntsäläläinen Satu Tietäväinen kertoo seurakuntakodin jatkavan perhejuhlille ja tilaisuuksille vuokrattavana tilana, myös yhteistyöstä seurakunnan kanssa on keskusteltu hyvässä hengessä. Sisustusartesaani-floristi Tietäväiselle valmistuu tiloihin myös oma työtila.

Tällä hetkellä talossa on kaksi vuokra-asuntoa, vuokralaiset saavat jäädä asumaan taloon ja kolmaskin vuokra-asunto on valmistumassa. Jatkossa on mahdollista vuokrata myös varastotilaa.

Seurakuntakodin irtaimistoa myydään huutokaupalla 14.5. klo 11-13 (näyttö klo 10-11) Meklarina huutokaupassa toimii orimattilalainen Matti Seppänen.

Hienoja löytöjä on luvassa, mm. Kalusteita ja haluttua Arabian Elina-sarjaa. Seurakunnan nettisivuille julkaistaan myytävistä tuotteista kuvia 22.4. Ennakkovarauksia huutokaupasta ei oteta vastaan. Nyt on ainutlaatuinen tilaisuus hankkia omaksi pala Pukkilan historiaa.

2022-04-14 13:05:00.0