Hautausmaa

Keskustie 25, 07560 Pukkila

Hautausmaalla kävijöille on järjestetty siunauskappelille asiakas-wc kello 9-20 joka päivä.
Suljettuna siunauksien ajan. WC:n on esteetön pääsy.

Hyvä hautausmaalla vierailija,
Maatuva kukkajäte on toimitettava siunauskappelin vieressä olevan huoltorakennuksen luokse.
Muu jäte esim. kynttilät ja kukkalaitteiden muovit on toimitettava porteilla oleviin jäteastioihin.

Kiitos, että pidät huolta yhteisestä ympäristöstämme.

Pukkilan hautausmaalla on kolme osaa: vanha hautausmaa (kirkon oikealla puolella), uusi hautausmaa (kirkon vasemmalla puolella) ja vanhan lisä (kirkon ja vanhan hautausmaan oikealla puolella). Hautausmaalla on myös Uurnalehto.

Sankarihautausmaa sijaitsee uudella hautausmaalla. Pukkilan hautausmaalla on 57 sankarihautaa. Muistomerkin kuvanveistäjät ovat Aino Ericsson ja Reino Koivula. Muistomerkki on paljastettu vuonna 1948.

Pukkilan sankarihautausmaasta löytyy lisätietoa Sotasampo-sivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. (Painamalla alleviivattua tekstiä sivusto avautuu).

Esteetön kulku Esteetön kulku
Pysäköinti Pysäköinti