Maaliskuun koronatilanne

Tilannepäivitys toimintaamme 3.3.2021

• Jumalanpalvelukset, paastonaika kaikin aistein ja hartaudet osallistuttavissa YouTubessa.

• Päiväkerho sekä kouluikäisten kerhot normaalisti 9.3. alkaen, painottuen ulkoiluun.
    Ohjaajat käyttävät maskia sisätiloissa.

• 17.3. Yhteiseen pöytään –ruokailusta voi hakea valmiiksi pakatut ruuat mukaan.

• Lauluryhmä, perhekerho ja rukouspiiri tauolla toistaiseksi.

• Lapsiperheiden ruokajakelu jatkuu turvallisuus- ja hygieniaohjeita noudattaen.

• Kirkko avoinna keskiviikkoisin klo 10-11.30, 17.3. mahdollisuus ehtoolliseen.

• Pääsiäistervehdys saapuu postitse 24.3./25.3. ilmaisjakelun mukana.

• Diakoniatyöltä voit saada maksuttomia maskeja, sekä muuta taloudellista apua.

• Seurakunnan tiloissa asioidessa suositellaan vahvasti maskin käyttöä, mikäli sille ei ole terveydellistä estettä.

• Työntekijät ovat etätöissä työtehtävien niin salliessa.

• Kirkollisten toimitusten osallistujamäärästä voi keskustella kirkkoherran kanssa.

Pukkilan seurakunta seuraa Päijät-Soten, Helsingin tuomiokapitulin, Etelä-Suomen Aluehallintoviraston sekä Pukkilan kunnan ohjeistuksia.

2021-03-03 15:39:00.0