Tilaisuudet netissä, tarkennuksia käytäntöihin

Jumalanpalvelukset ja hengellinen elämä netissä

Pukkilan seurakunnan jumalanpalvelukseen Pukkilan kirkossa voit osallistua tästä linkistä: Jumalanpalvelukset
Löydät näin livekuvauksen kirkostamme.

Toinen vaihtoehto, mikäli tämä ei toimi (meidän laitteiden vuoksi) on livekuvaus jumalanpalveluksesta Facebook-sivullamme. Vaikket olisi Facebookissa nettisivullamme on upotettuna facebook-sivumme, josta voit avata videokuvan.

Virret julkaistaan lähetyksen yhteydessä, sekä ennakkoon kyseisessä tapahtumassa tällä sivulla.
Mikäli sinulla ei ole virsikirjaa löydät sen www.virsikirja.fi

Muuta hartausmateriaalia tuotamme youtubeen tilille Pukkilan seurakunta , sekä edellä mainitulle Facebook-sivulle.

Apua ja tukea, sekä lisätietoja, mutta myös palautetta lähetysten toimivuudesta:
Seurakunnan tiedottaja/lastenohjaaja Noora Kalpio, noora.kalpio@evl.fi 040 8404655

Koko kirkon yhteistä hengellistä elämää

Linkki kirkon yhteiselle hartaussivustolle

Siunauskäytäntöön tarkennuksia

Koko tiedote piispojen linjauksesta, lainaus linjauksesta:
"Tällä perusteella piispat tarkentavat 16.3. seurakunnille antamaansa ohjetta. Hautaan siunaamisissa voivat pastoraalisista syistä olla läsnä vainajan kaikkein lähimmät omaiset, vaikka tämä ylittäisikin annetun 10 henkilön rajan. Muilta osin piispojen aiempi linjaus jumalanpalveluksista ja kirkollisista toimituksista on edelleen voimassa."

18.3.2020 klo 21.17

Wed Mar 18 21:17:48 EET 2020